رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی:

حماسه ۹دی تجلی ایمان و ولایتمداری مردم ایران است

حماسه ۹دی تجلی ایمان و ولایتمداری مردم ایران است

یاسوج – رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: حماسه ۹دی تجلی ایمان و ولایتمداری مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید صدرالدین شریعتی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی ماه در اجتماع مردم شهر یاسوج افزود: حرکت عظیم مردم در دی ماه سال ۸۸ انقلاب سوم نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

و بیان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی وقتی دیدند عده‌ای در روز عاشورا به امام حسین(ع) ، مقدسات مردم و دین توهین توهین می‌کنند و مسجد و قرآن را آتش می‌زنند و اصل ولایت فقیه را زیر سوال می‌برند در حرکتی خودجوش به میدان آمدند و توطئه‌های فتنه‌گران در سال ۸۸ را خنثی کردند.

شریعتی تصریح کرد: ملت ایران در این روز همچون گذشته با تمام وجود از اسلام، نظام، انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردند و  با قیام همه جانبه و خودجوش خود بساط نفاق داخلی و خارجی را برچیدند.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی همچنین به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: امام بارها فتنه‌های دشمنان برای تفرقه میان جهان اسلام را گوشزد کردند و وحدت میان امت اسلامی برای جلوگیری از توطئه دشمنان در بین ملت‌های مسلمان را بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان دانستند.

وی تاکید کرد: وحدت میان امت اسلامی نه به معنای اینکه شیعه‌ها و سنی از مذهب خود دست بردارند بلکه به معنای فشرده‌تر شدن صف‌های وحدت میان مسلمانان است.

شریعتی اظهار کرد: جهان اسلام از سکوت برخی سران کشورهای مسلمان در قبال جنایات گروهک‌های تروریستی داعش گلایه‌مند است.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: امروزه مسلمانان از دست جنایت های داعش، تکفیری های جنایتکار و آل سعود خبیث گلایه مند هستند زیرا این گروهک ها جنایاتی را در یمن، عراق، سوریه، لبنان و افغانستان مرتکب می شوند که قلب انسان را جریحه دار می کند.

شریعتی گفت: این گروهک های تروریستی از توطئه های غربی ها و استکبار جهانی علیه مسلمانان است که به رهبری آل سعود، قطر و ترکیه و با مدیریت کلان آمریکا به وجود آمده و حمایت می شوند تا چهره اسلام را خدشه دار کنند و حاشیه امنیت برای رژیم صهیونیستی ایجاد شود.

وی به برگزاری همایش سران کشورهای اسلامی که روز گذشته در تهران برگزار شد اشاره کرد و یاآورشد: همایش سران کشورهای اسلامی با وحدت برگزار شد و علمای بزرگ جهان اسلام حوادث اخیر جهان و جنایت‌های رخ داده در کشورهای جهان را محکوم کردند.

وی همچنین با بیان اینکه استکبار جهانی و حامیان داخلی عمود انقلاب را نشانه گرفتند، افزود: مردم در انتخابات پیش‌رو مواظب توطئه دوباره دشمنان و فتنه‌گران باشند.

 

کد خبر 3013162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha